Om foreningen

Foreningens formål er at udbrede kendskabet til Shinkyokushin Karate. Vi træner alle discipliner i karate: basisteknikker, kamp og sparring, kata og gennembrydninger.

Karateklubben Kenzoku blev grundlagt i 2023 som en frivillig og almennyttig forening, af sensei Klaus Falk, sensei Tim Marcher og sensei Tine Marcher. Vi har tilsammen over 100 års erfaring fra bl.a. landshold og internationale knock down og kata-turneringer, og som undervisere på alle niveauer.

Karatetræningen opbygger grundlæggende styrke, udholdenhed, samt fysisk og mentalt overskud i hverdagen, til gavn for både den enkelte udøver, og for fællesskabets sundhed og trivsel.

Foreningen er for alle der ønsker at have karate som en positiv indflydelse i deres liv, og alle har mulighed for at præge hvordan Karateklubben Kenzoku udvikler sig nu og i fremtiden.

Karateklubben Kenzoku er medlem af Dansk Karate Union og DGI.

"The path of Martial Arts begins and ends with courtesy. So be genuinely polite on every occasion."

Mas Oyama

Vedtægter

Her kan du læse klubbens vedtægter

Årsrapport 2023